Pazar, Mayıs 17, 2026
Ana SayfaManşetERZİNCAN’DA ÖĞRETİM YARIYILI ZİLİ ÇALDI 41 BİN ÖĞRENCİ KARNE ALDI,

ERZİNCAN’DA ÖĞRETİM YARIYILI ZİLİ ÇALDI 41 BİN ÖĞRENCİ KARNE ALDI,

ERZİNCAN’DA 2025-2026 EĞİTİM ÖĞRETİM YARIYILI SONA ERDİ VE KENT GENELİNDE 250 OKULDA EĞİTİM GÖREN 41 BİN 2 ÖĞRENCİ KARNE ALMANIN MUTLULUĞUNU YAŞADI. ÖĞRENCİLER, ÖĞRETMENLERİ VE AİLELERİYLE BİRLİKTE TATİL HEYECANINA ADIM ATTI

ERZİNCAN’DA 41 BİN ÖĞRENCİ KARNE ALDI, VALİ HAMZA AYDOĞDU ERGAN DAĞI’NDA KAYAK VE KÖFTE EKMEK SÜRPRİZİYLE SEVİNDİRDİ.

(TERCAN BÖLGE HABER)HAYDAR COŞKUNFIRAT

Erzincan’da 2025-2026 eğitim öğretim yarıyılı sona erdi ve kent genelinde 250 okulda eğitim gören 41 bin 2 öğrenci karne almanın mutluluğunu yaşadı. Öğrenciler, öğretmenleri ve aileleriyle birlikte tatil heyecanına adım attı.

Kent genelindeki karne törenlerinin merkezi, Binali Yıldırım Ortaokulu oldu. Törene Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu, Belediye Başkanı Bekir Aksun, İl Milli Eğitim Müdürü Hacı Ömer Kartal, sendika temsilcileri ve öğretmenler katıldı. Protokol üyeleri, sınıflarda öğrencilerin karnelerini takdim ederek büyük sevinç paylaştı.

Vali’den Karne Hediyesi Sürprizi

Törende konuşan Vali Hamza Aydoğdu, öğrencilerin yıl boyunca gösterdikleri gayret ve emek için teşekkür etti. Aydoğdu, tatilin hem dinlenme hem de kişisel gelişim için fırsat olduğuna dikkat çekti. Öğrencilere ayrıca Ergan Dağı’nda kayak etkinliği ve köfte ekmek ikramı sözü vererek coşkuyu ikiye katladı.

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine

POPÜLER

SON YORUMLAR