Salı, Mayıs 19, 2026
Ana SayfaManşetSLOVAKYA'DA YAPILAN MÜEBAKADA ERZİNCANLI BENGİSU KESKİN ALTIN MADALYA KAZANDI

SLOVAKYA’DA YAPILAN MÜEBAKADA ERZİNCANLI BENGİSU KESKİN ALTIN MADALYA KAZANDI

ERZİNCANLI SPORCU HAZAL BENGİSU KESKİN, SLOVAKYA’DA YAPILAN TURNUVADA ALTIN MADALYA KAZANDI.

(TERCAN BÖLGE HABER)HAYDAR COŞKUNFIRAT

Slovakya’nın Trencin şehrinde gerçekleştirilen “Kawasakı Youth Internatıonal Badmınton Tournament 2025” turnuvasında Türkiye’yi temsil eden Erzincanlı milli sporcu Hazal Bengisu Keskin, altın madalya kazandı.16 ülkenin katılımı ile yapılan uluslararası turnuvada 32 çift kadının katıldığı Çift Bayanlar Kategorisi’nde Erzincanlı sporcu Hazal Bengisu Keskin partneri Beril Özübir ile bütün rakiplerini yenerek şampiyon oldular. –

RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine

POPÜLER

SON YORUMLAR