CEM VAKFI GENEL  BAŞKANI TÜKEK  “ÇANAKKALE GEÇİLMEZ” ALTIN HARFLERLE YAZILDIĞI  KAHRAMANLIK ÖRNEĞİDİR

CEM VAKFI GENEL BAŞKANI AHMET RASİM TÜKEK  18 MART ÇANAKKALE ZAFERİ’NİN YIL DÖNÜMÜNÜ DOLAYISIYLA BİR MESAJ YAYILADI TÜKEK ÇANAKKALE; YALNIZCA BİR SAVAŞIN KAZANILDIĞI YER DEĞİL, AYNI ZAMANDA İNANCIN, BİRLİK RUHUNUN, FEDAKÂRLIĞIN VE VATAN SEVGİSİNİN DESTANLAŞTIĞI KUTLU BİR DİRENİŞTİR

(TERCAN BÖLGE HABER)HAYDAR COŞKUNFIRAT

18 Mart Çanakkale Zaferi Mesajı

Aziz Milletimiz,

Tarihimizin en şanlı destanlarından biri olan 18 Mart Çanakkale Zaferi’nin yıl dönümünü büyük bir gurur, minnet ve saygıyla anıyoruz.

Çanakkale; yalnızca bir savaşın kazanıldığı yer değil, aynı zamanda inancın, birlik ruhunun, fedakârlığın ve vatan sevgisinin destanlaştığı kutlu bir direniştir. Bu zafer, milletimizin bağımsızlık iradesinin ve “Çanakkale Geçilmez” sözünün tarihe altın harflerle yazıldığı eşsiz bir kahramanlık örneğidir.

Bu topraklarda, farklı inanç ve kültürlerden insanlarımızın omuz omuza vererek vatanı savunması; birlik ve beraberliğimizin en güçlü nişanesidir. Çanakkale ruhu; bugün de bizlere kardeşliğin, dayanışmanın ve ortak değerler etrafında kenetlenmenin ne denli kıymetli olduğunu hatırlatmaktadır.

Cem Vakfı olarak; geçmişimizin bu onurlu mirasını yaşatmayı, gelecek nesillere aktarmayı ve milletimizin birlik ruhunu güçlendirmeyi bir görev biliyoruz.

Bu vesileyle; başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere, Çanakkale’de destan yazan tüm şehitlerimizi rahmet, minnet ve saygıyla anıyor; gazilerimize şükranlarımızı sunuyoruz.

Ruhları şad, mekânları cennet olsun.

SAYGILARIMIZLA,

AHMET RASİM TÜKEK

CEM VAKFI GENEL BAŞKANI

ERZİNCAN’DA SEVGİ, KARDEŞLİK VE ADALET SOFRASI’DA BULUŞTULAR

SAADET PARTİSİ ERZİNCAN İL BAŞKANI ALİ CEBECİ, ERZİNCAN’IN SOSYAL MOZAİĞİNİ OLUŞTURAN KESİMLERİ KADİR GECESİ’NDE DÜZENLENEN İFTAR PROGRAMINDA BİR ARAYA GETİRDİ. “SEVGİ, KARDEŞLİK VE ADALET SOFRASI” ADIYLA GERÇEKLEŞTİRİLEN PROGRAM, BİRLİK VE BERABERLİK VURGUSUNUN ÖNE ÇIKTIĞI ANLAMLI BİR BULUŞMAYA SAHNE OLDU.

(TERCAN BÖLGE HABER)HAYDAR COLKUNFIRAT

İftar programına CHP Erzincan Milletvekili Mustafa Sarıgül, Erzincan Belediye Başkanı Bekir Aksun, siyasi parti il başkanları, sivil toplum kuruluşu temsilcileri ve basın mensupları katıldı.

Ali Cebeci’den Birlik ve Beraberlik Vurgusu

İftar öncesi konuşma yapan Saadet Partisi Erzincan İl Başkanı Ali Cebeci, Kadir Gecesi’nin tüm İslam âlemine, Türkiye’ye ve Erzincan’a hayırlar getirmesini temennisinde bulundu.

Cebeci konuşmasında, “Ülkemize, Erzincan’ımıza, İslam âlemine hayırlar getirmesini Cenab-ı Hak’tan niyaz ederim. Kıymetli siyasi partilerin il başkanları, değerli büyüklerim, saygıdeğer milletvekillerimiz ve kıymetli Erzincanlılar; bugün gerçekten birçok şeye ihtiyacımız var ama en önemli ihtiyacımız birlik ve beraberliktir” ifadelerini kullandı.

Programın siyaset dışı bir anlayışla planlandığını vurgulayan Cebeci, “Kesinlikle siyaset yapmayalım dedim. Çünkü günümüzün siyasete değil, birlik ve beraberliğe ihtiyacı var. Bölgemiz adeta ateş çemberine dönmüşken ülkemizin bir Suriye ya da Irak olmasını istemiyoruz. Biz güçlü bir Türkiye istiyoruz” dedi.

Toplumun farklı kesimlerinin ortak değerlerde buluşması gerektiğini ifade eden Cebeci, “İnsanların dünya görüşleri ne olursa olsun, bu topraklarda birlik ve beraberliğimizi korumak zorundayız. Dünya görüşlerimiz bizi farklı alanlarda siyaset yapmaya zorlayabilir ama ülkenin her karış toprağında birlik içinde olmak zorundayız” dedi.

Cebeci, “Emperyal güçler küçük noktalardan başlayarak beyinlerimizi işgal etmeye çalışıyor. Buna hiçbir gönlümüz razı değil ve buna müsaade etmeyeceğiz” ifadelerini kullandı.

İftar sofrasının anlamına dikkat çeken Cebeci, Anadolu’nun manevi mirasına vurgu yaparak, “Bu topraklarda Hacı Bayram-ı Veli’ler, Hacı Bektaş-ı Veli’ler, Yunus Emre’ler, Mevlana’lar yetişti. Bu sofra Hacı Bektaş-ı Veli sofrasıdır, Mevlana’nın ‘Ne olursan ol gel’ sofrasıdır, Hacı Bayram-ı Veli’nin kucaklaşma sofrasıdır. Bu sofrada herkes olmalı ve hepimiz bu sofraya katılmalıyız” dedi.

Programa katılamayan Erzincan Valisi’nin selamlarını da ileten Cebeci, davete icabet edenlere teşekkür ederek, tüm siyasi partilerin davet edildiğini, katılanlara teşekkür ettiğini, katılamayanlara da selamlarını gönderdiğini ifade etti.Coğrafi Referanslar

Konuşmasının sonunda birlik ve dayanışmanın önemini bir kez daha vurgulayan Cebeci, “Bu mübarek günde birbirimizi kucaklamak zorundayız. Birbirimizi anlamak zorundayız. Anlamazsak bu ülkede yaşayamayız. Bu ülkede yaşamak için birbirimizi çok iyi anlamalıyız” dedi.

Mustafa Sarıgül: “Veren el, alan elden daha iyidir”

Programda söz alan CHP Erzincan Milletvekili Mustafa Sarıgül ise yaptığı konuşmada, “Bu mübarek, bu mübarek günde karşınızda bulunmaktan son derece mutluyum. Veren el, alan elden daha iyidir. Selam verelim, selam alalım. Selamda rahmetin olduğunu unutmayalım. Komşusu açken tok olan bizden değildir. Bunlar ne güzel sözler. İncinsen de incitme. Düşmanınızın bile insan olduğunu unutmayın” ifadelerini kullandı.

Sarıgül, konuşmasının devamında Saadet Partisi Erzincan İl Başkanı Ali Cebeci’ye teşekkür ederek, “Kendisini tanımaktan son derece mutlu oldum. Ne zaman yanına gitsem kendisinden çok şey öğrenirim. İl başkanımız Ali Cebeci’ye teşekkür ediyorum. İyi ki var. Saadet Partimizin düzenlemiş olduğu bu iftar yemeğinde bulunmaktan ben de onur ve mutluluk duyuyorum” dedi.

Merhum Necmettin Erbakan’ı da rahmetle anan Sarıgül, “Erbakan hocamla da birlikte defalarca oldum. Erbakan hocamızı rahmetle anıyorum. Allah’ım tutmuş olduğunuz oruçları en yüce katında makbul eylesin” ifadelerine yer verdi.

Erzincan Belediye Başkanı Bekir Aksun ise yaptığı kısa konuşmada, “Zaten Mustafa abi söylenmesi gereken her şeyi söyledi. Hepinizi saygıyla, sevgiyle, hürmetle selamlıyorum. Hayırlı kandiller diliyorum” dedi.

Program, yapılan konuşmaların ardından dualar eşliğinde iftarın açılmasıyla sona erdi.

ERZİNCAN VALİSİ HAMZA AYDOĞDU’DAN  BAYRAM ÖNCESİ TERCAN’DA GÖNÜL BULUŞMAS

VALİ AYDOĞDU TERCAN’DA AİLELERİ ZİYARET EDEREK SORUNLARINI DİNLEDİ TERCAN’DA BAYRAM ÖNCESİ HANE ZİYARETDE BULUNAN VALİ AYDOĞDU DEVLETİMİZ HER ZAMAN VATANDAŞIMIZIN YANINDA” DEDİ

(TERCAN BÖLGE HABER)HAYDAR COŞKUNFIRAT

Vali Hamza Aydoğdu, Tercan Kaymakamı Neslihan Kısa Duman, Kaymakam Adayı Nihal Özer, İl Sağlık Müdürü Cihan Tekin, Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürü Ahmet Oran ve Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürü Remzi Sarıgöl ile birlikte ilimiz Tercan ilçesinde ikamet eden aileleri bayram öncesi ziyaret etti.

 Bir süre Hane sahipleriyle hasbihâl eden ve onların ihtiyaç ile sorunlarını dinleyen Vali Hamza Aydoğdu, devletimizin her zaman vatandaşlarımızın yanında olduğunu vurgulayarak kapısının her zaman açık olduğunu ifade etti.

Öte yandan Tüm Tercanların Ramazanlarını ve Kadir Gecelerini tebrik eden Vali Aydoğdu, sağlık ve huzur temennisinde bulundu.

TERCAN’DA BAYRAM ŞEKERLERİ GÖRÜCÜYE ÇIKTI ŞEKER VE ÇİKOLATA FİYATLARI BÜTÇEYİ ZORLIYOR

RAMAZAN BAYRAMI’NA SAYILI GÜNLER KALA BAYRAM ALIŞVERİŞİ HAREKETLENİRKEN, ŞEKERLEME VE ÇİKOLATA FİYATLARINDAKİ ARTIŞ VATANDAŞIN BÜTÇESİNİ ZORLAMAYA BAŞLADI.

(TERCAN  BOLGE HABER)HAYDAR COŞKUNFIRAT

Bayram şekerleri Ramazan Bayramı öncesi şekerleme ve çikolata fiyatlarındaki artış vatandaşın alışverişini zorlaştırdı. Sektör temsilcileri, artan ham madde ve üretim maliyetleri nedeniyle fiyatların yükseldiğini, bu durumun hem esnafı hem de tüketiciyi etkilediğini belirterek vatandaşın artık bayramlık alışverişini daha küçük miktarlarda yaptığını ifade etti.

Ramazan Bayramı’na sayılı günler kala bayram alışverişi hareketlenirken, şekerleme ve çikolata fiyatlarındaki artış vatandaşın bütçesini zorlamaya başladı. atışların başladığını ancak yüksek fiyatlar nedeniyle vatandaşın alışveriş miktarının azaldığını söyledi.

 “Ramazan Bayramı öncesi şekerleme ürünlerinde fiyatlar oldukça yükseldi. Şekerin kilogram fiyatı yaklaşık  150,290 TL civarında. Çikolata ise kalitesine göre200, 400 TL ile 900 TL arasında değişiyor. Lokum fiyatları da 150 TL ile 400 TL arasında satılıyor.

KADİR GECESİ, KALPLERİN  KÖTÜLÜKLERDEN ARINMASIDIR

AKDENİZ BASIN BİRLİĞİ BAŞKANI HAYDAR COŞKUNFIRAT KADİR GECESİ DOLAYISIYLA BİR MESAJ YAYINLADI COŞKUNFIRAT BİRLİK, DAYANIŞMA VE KARDEŞLİK DUYGULARIMIZIN DAHA DA YOĞUNLAŞTIĞI MÜBAREK RAMAZAN AYININ SON GÜNLERİNE YAKLAŞIRKEN, KADİR GECESİ’Nİ İDRAK ETMENİN COŞKU VE HEYECANINI YAŞIYORUZ.

Coşkunfırat Kadir Gecesi, kalplerimizin kötülüklerden arınması, gönül dünyalarımızın aydınlanması, manevi huzurumuzun artması için eşsiz bir imkân ve fırsat sunmaktadır. Arınma ve bağışlanma fırsatı sunan bu mübarek gecede ibadetlerimizde, ahlâki yaşantımızda istikrar ve istikametin önemli olduğu bilinmeli, bugünü her gün yaşamaya gayret etmeliyiz.

Özellikle Ramazan ayı boyunca kadın, çocuk, yaşlı demeden kardeşlerimize reva görülen zulüm, şiddet ve cinayetlerin üzüntüsü yüreğimizi dağlamaktadır. Dünyanın her yerinde zor durumda bulunan kardeşlerimizin akan kan ve gözyaşlarının durması, huzurlu ve mutlu olabilmeleri için bu güzel gecede bol bol dua edelim.

Coşkunfırat Bu duygu ve düşüncelerle, tüm  İslâm Âleminin mübarek Kadir Gecesini tebrik ediyor ve bu gecenin; kandan ve gözyaşından bıkmış dünyada yeni kan ve gözyaşlarının olmamasına, insanlığın barış, huzur ve saadetine, bütün müminlerin de affına vesile olmasını Cenab-ı Allah’tan niyaz ediyorum.’ dedi.

ÇANAKKALE, SADECE BİR SAVAŞ DEĞİL, BİR MİLLETİN YENİDEN DOĞUŞUDUR

AKDENİZ BASIN BİRLİĞİ BAŞKANI HAYDAR COŞKUNFIRAT18 MART ÇANAKKALE ZAFERİ VE ŞEHİTLERİ ANMA GÜNÜ DOLAYISIYLA BİR MESAJ YAYIMLADI. COŞKUNFIRAT BUGÜN, BİR MİLLETİN KÜLLERİNDEN YENİDEN DOĞDUĞU GÜNDÜR ÇANAKKALE GEÇİLMEZ DİYEREK DESTAN YAZAN KAHRAMANLARIMIZ VARDI

Coşkunfırat Bugün, bir milletin küllerinden yeniden doğduğu, tarihin altın harflerle yazıldığı o büyük günün Çanakkale Zaferi’nin 111. Yılı  1915’te düşman, en güçlü ordularıyla, en ağır silahlarıyla Çanakkale’ye dayandı. Ama unuttukları bir şey vardı! Karşılarında, toprağını canı pahasına savunacak kahraman Türk askeri vardı! Göğsünü siper eden, ölümü hiçe sayan, “Çanakkale geçilmez!” diyerek destan yazan kahramanlarımız vardı.

Ve o kahramanlardan biri de, büyük önderimiz Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve onun silah arkadaşlarıydı! Conkbayırı’nda, Anafartalar’da, Arıburnu’nda verdiği dehasıyla düşmana diz çöktüren Atatürk ve silah arkadaşları, sadece bir zafer kazanmadı, bu millete bağımsızlık meşalesini yaktı!

Çanakkale, sadece bir savaş değil, bir milletin yeniden doğuşudur! O gün nasıl ki birlik olduk, nasıl ki “Vatan sağ olsun!” diyerek canımızı verdik, bugün de aynı inançla, aynı kararlılıkla çalışmak, üretmek, vatanımıza sahip çıkmak zorundayız.

ÇANAKKALE, SADECE BİR SAVAŞ DEĞİL, BİR MİLLETİN YENİDEN DOĞUŞUDUR!

Şehitlerimizin aziz hatırasına layık olabilmek için, Atatürk’ün bizlere bıraktığı “Egemenlik, kayıtsız şartsız milletindir!” sözünü rehber edinerek yürümeliyiz!

Coşkunfırat Bugün Çanakkale ruhuyla geleceğe daha güçlü adımlarla ilerleyeceğiz! Bugün Atatürk ve silah arkadaşlarının bizlere emanet ettiği bu cennet vatan için, daha çok çalışacağız, daha çok üreteceğiz, daha güçlü olacağız Şehitlerimizi, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü ve kahraman silah arkadaşlarını rahmet, minnet ve sonsuz şükranla anıyoum

SARIGÜL: DEPREMİ KONUŞMAK SİYASET YAPMAK DEĞİLDİR.  24 YILDIR İKTİDARSINIZ, ERZİNCAN’A NE YAPTINIZ?”

SARIGÜL, 1992 ERZİNCAN DEPREMİ’NİN YIL DÖNÜMÜNDE YAPTIĞI AÇIKLAMADA ERZİNCAN’IN DEPREM HAZIRLIĞINI SORGULADI VE İKTİDARA SORULAR YÖNELTTİ. “DEPREMİ KONUŞMAK SİYASET YAPMAK DEĞİLDİR. BU HAYATİ BİR MESELEDİR”

(TERCAN BÖLGE HABER)HAYDAR COŞKUNFIRAT

CHP Erzincan Milletvekili Mustafa Sarıgül, CHP Erzincan İl Başkanlığında 1992 depreminin yıl dönümü dolayısıyla yaptığı açıklamada Erzincan’ın deprem hazırlığı konusunda iktidara sorular yöneltti

Sarıgül, can Erzincan’ın bir deprem kenti olduğunu hatırlatarak Erzincan’ın depreme hazır olup olmadığı konusunda iktidardan gelen çelişkili açıklamalara dikkat çekti. Sarıgül şunları söyledi:

“Depremi konuşmak siyaset yapmak değildir. Bu hayati bir meseledir”

İktidar partisi bazen “Kamu binalarımız depreme dayanıklı, özel binaları da dayanıklı yapmaya çalışıyoruz” diyor.

Bazen “Deprem riskine karşı en hazırlıklı il Erzincan” diyor.

Ama Cumhurbaşkanına, 10 bin bağımsız bölümün deprem açısından risk taşıdığı söyleniyor. Ben de buradan bir kez daha soruyorum: Can Erzincan depreme hazırlıklı mı, değil mi?

“24 yılda Erzincan’daki riskli yapıları neden tespit edemediniz?”

1992 depreminin üzerinden 34 yıl geçtiğini, bu sürenin 24 yılında ülkeyi mevcut iktidarın yönettiğini hatırlatan Sarıgül, iktidara şu soruları yöneltti:

· 24 yılda Erzincan’daki riskli yapıları neden tespit edemediniz?

· 24 yılda riskli binaları neden güvenli hale getirmediniz?

· AFAD, 2021 yılında Erzincan’ın deprem açısından zayıf yönlerini belirledi. Peki bu tespitlerden sonra ne yapıldı?

“Erzincan’daki yapı stokunun yüzde kaçı bugün depreme dayanıklı?”

· Erzincan Belediyesi 2020 yılında Çevre ve Şehircilik Bakanlığına yazı yazdı. Erzincan’daki yapı stoğunun %58’inin yenilenmesi gerektiğini söyledi. Aradan 6 yıl geçti. Şimdi soruyorum: Erzincan’daki yapı stokunun yüzde kaçı bugün depreme dayanıklı?

· Erzincan’da acil toplanma alanları yeterli mi? Yeni tali yollar ve çevre yolu için ne yapıldı?

· Erzincan’da 4–5 kat yapılaşmaya izin veriliyor mu? 1992 depreminde ağır hasarlı olduğu halde yıkılmayan binalar var mı?

“Deprem öldürmez, bina öldürür”

Sarıgül, “Japonya’da bizden daha şiddetli depremler oluyor ama insanlar ölmüyor. Çünkü binalarını depreme dayanıklı yapıyorlar.” dedi.

Deprem ve Doğal Afetler Bakanlığı kurulması gerektiğini ifade eden Sarıgül, devletin yalnızca afet sonrasında değil, afet olmadan önce de vatandaşın yanında olması gerektiğini söyledi.

13 MART 1992 ERZİNCAN DEPREMİ’NİN YIL DÖNÜMÜ’DE ACILAR UNUTULMADI

ERZİNCAN VALİSİ HAMZA AYDOĞDU, 13 MART 1992 ERZİNCAN DEPREMİ’NİN YIL DÖNÜMÜ DOLAYISIYLA YAYIMLADIĞI MESAJDA, HAYATINI KAYBEDEN VATANDAŞLARA RAHMET, YAKINLARINA SABIR DİLEDİ. ‘ACILARIMIZI UNUTMADAN, GELECEĞE GÜVENLE BAKMANIN YOLU GEÇMİŞİN BİZE BIRAKTIĞI EN BÜYÜK MİRAS OLAN TEDBİR VE BİLİNÇTİR’ İFADELERİNİ KULLANDI.

Vali Aydoğdu mesajında, Erzincan’ın Kuzey Anadolu Fay Zonu üzerinde yer aldığını hatırlatarak, şehrin geçmişte yaşadığı depremlerden sonra her defasında küllerinden yeniden doğmayı başardığını belirtti. ‘Acılarımızı unutmadan, geleceğe güvenle bakmanın yolu geçmişin bize bıraktığı en büyük miras olan tedbir ve bilinçtir’ ifadelerini kullandı.

Deprem hazırlığının yalnızca devletin değil, toplumun her bireyinin sorumluluğu olduğunu vurgulayan Aydoğdu, yapıların inşasından günlük yaşamda alınacak önlemlere kadar her adımda azami özen gösterilmesi gerektiğini kaydetti.

Vali mesajını şöyle tamamladı: ‘Bu duygu ve düşüncelerle, 1992 depreminde ve bu topraklar üzerinde yaşanan tüm afetlerde ebediyete irtihal eden vatandaşlarımıza Allah’tan rahmet; kederli ailelerine ve aziz milletimize sabırlar diliyorum. Rabbim şehrimizi ve ülkemizi her türlü afetten muhafaza eylesin.

TERCAN’DA GÖREVE GİDEN AMBULANS TIRLA ÇARPIŞTI” 2 SAĞLIK PERSONELİ YARALANDI

TERCAN İLÇESİNDE AMBULANS İLE TOMRUK YÜKLÜ TIRIN ÇARPIŞMASI SONUCU İKİ SAĞLIK PERSONELİ YARALANDI. YARALANAN İKİ SAĞLIK ÇALIŞANI AMBULANSLA YENİDEN TERCAN DEVLET HASTANESİ’NE KALDIRILARAK TEDAVİ ALTINA ALINDI.  SÜRÜCÜ ARAÇTA SIKIŞTI

Kaza, Erzurum-Erzincan Karayolu üzerindeki sinyalizasyonlu kavşakta meydana geldi. Alınan bilgilere göre, vaka ihbarı üzerine Tercan Devlet Hastanesi’nden çıkış yapan ambulans, 25 ADF 035 plakalı tomruk yüklü tır ile çarpıştı.

Çarpışma sonucu ambulans sürücüsü ile araçta bulunan bir sağlık personeli yaralandı. Kazanın etkisiyle ambulansta sıkışan sürücü, çevredeki vatandaşların yardımıyla araçtan çıkarıldı.

Yaralanan iki sağlık çalışanı ambulansla yeniden Tercan Devlet Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı.

ATATÜRK “BENİ TÜRK HEKİMLERİNE EMANET EDİNİZ ‘’

AKDENİZ BASIN BİRLİĞİ BAŞKANI HAYDAR COŞKUNFIRAT 14 MART TIP BAYRAMI NEDENİYLE BİR BASIN AÇIKLAMASI YAPTI.COŞKUNFIRAT VATANDAŞA İHTİYACI KADAR SAĞLIK HİZMETİ DEĞİL, PARASI KADAR SAĞLIK HİZMETİ SUNULMAKTADIR. SAĞLIK HİZMETLERİ BÜTÇEDEN DEĞİL VATANDAŞIN CEBİNDEN KARŞILANIR HALE GELMİŞTİR.

Coşkunfırat doktorundan hemşiresine, sağlık memurundan ebesine kadar tüm sağlık personelimizin pek çok sorunu bulunmaktadır. Sağlık çalışanlarına yönelik şiddet, aşırı ve düzensiz çalışma çok sayıda sağlık sorununa ve iş güvenliği problemine yol açtığı bir gerçek

Büyük Önderimiz Atatürk’ün “Beni Türk hekimlerine emanet ediniz””

Bu bakış açısı neticesinde yurtdışına giden hekim sayımız her geçen yıl katlanarak artmaktadır. Geçen yılın aynı dönemine göre yurt dışına gitmek için başvuru yapan hekim sayısı iki kat artmıştır

Coşkunfırat , uygulanan yanlış politikalar yüzünden, sağlıkçı ordumuz göz göre göre kan kaybetmektedir. Mesleğini özgürce yerine getirmek, ayrımsız, herkese hak ettiği sağlık hizmetini eşit bir şekilde, modern şartlarda ulaştırmayı kendisine amaç edinmiş tüm sağlık emekçilerimize minnettarız”

Bu zor şartlar altında görevini yapmaya çalışan ve yaşatmak için yaşamak isteyen tüm sağlık çalışanlarımızın 14 Mart Tıp Bayramı kutluyorum