ERZİNCAN VALİSİ HAMZA AYDOĞDU, 13 MART 1992 ERZİNCAN DEPREMİ’NİN YIL DÖNÜMÜ DOLAYISIYLA YAYIMLADIĞI MESAJDA, HAYATINI KAYBEDEN VATANDAŞLARA RAHMET, YAKINLARINA SABIR DİLEDİ. ‘ACILARIMIZI UNUTMADAN, GELECEĞE GÜVENLE BAKMANIN YOLU GEÇMİŞİN BİZE BIRAKTIĞI EN BÜYÜK MİRAS OLAN TEDBİR VE BİLİNÇTİR’ İFADELERİNİ KULLANDI.

Vali Aydoğdu mesajında, Erzincan’ın Kuzey Anadolu Fay Zonu üzerinde yer aldığını hatırlatarak, şehrin geçmişte yaşadığı depremlerden sonra her defasında küllerinden yeniden doğmayı başardığını belirtti. ‘Acılarımızı unutmadan, geleceğe güvenle bakmanın yolu geçmişin bize bıraktığı en büyük miras olan tedbir ve bilinçtir’ ifadelerini kullandı.

Deprem hazırlığının yalnızca devletin değil, toplumun her bireyinin sorumluluğu olduğunu vurgulayan Aydoğdu, yapıların inşasından günlük yaşamda alınacak önlemlere kadar her adımda azami özen gösterilmesi gerektiğini kaydetti.
Vali mesajını şöyle tamamladı: ‘Bu duygu ve düşüncelerle, 1992 depreminde ve bu topraklar üzerinde yaşanan tüm afetlerde ebediyete irtihal eden vatandaşlarımıza Allah’tan rahmet; kederli ailelerine ve aziz milletimize sabırlar diliyorum. Rabbim şehrimizi ve ülkemizi her türlü afetten muhafaza eylesin.

![insanlarla2[1]](https://www.tercanbolgehaber.com/wp-content/uploads/2025/06/insanlarla21-scaled.png)


