“GENÇLERİMİZİN GÖZÜNDEN JANDARMAMIZIN KAHRAMANLIK VE FEDAKÂRLIK DOLU HİKÂYESİNİ YANSITAN, “186’NCI YILINDA JANDARMA” TEMALI LİSELER ARASI RESİM YARIŞMAMIZ SONA ERDİERZİNCANLI BEYZA NUR ALBAYRAK, ‘186’NCI YILINDA JANDARMA’ TEMALI RESİM YARIŞMASINDA BİRİNCİ OLDU.
Gençlerin gözünden jandarmanın kahramanlık ve fedakarlık dolu hikayesini yansıtan, “186’ncı Yılında Jandarma” temalı liseler arası resim yarışmasında Erzincan Güzel Sanatlar Lisesi öğrencisi Beyza Nur Albayrak birinci oldu.
Yarışmanın sonucu Jandarma Genel Komutanlığı’nın sosyal medya hesaplarından yapılan paylaşımla duyruldu.
“Gençlerimizin gözünden Jandarmamızın kahramanlık ve fedakarlık dolu hikayesini yansıtan, “186’ncı Yılında Jandarma” temalı liseler arası resim yarışmamız sona erdi
Birbirinden anlamlı ve etkileyici eserlerle yarışmamıza katılan tüm öğrencilerimize yürekten teşekkür ediyoruz.Genç yeteneklerimizin ortaya çıkmasında emeği geçen değerli öğretmenlerimize ve onları her zaman destekleyen kıymetli ailelerine de ayrıca teşekkür ederiz.Yarışmada dereceye giren eser sahiplerini gönülden tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz!Beyza Nur Albayrak – Erzincan Güzel Sanatlar LisesiKutay Esmer – Konya Çimento Güzel Sanatlar LisesiHatice Kübra Talaz – Balıkesir Sırrı Yırcalı Anadolu Lisesi”

![insanlarla2[1]](https://www.tercanbolgehaber.com/wp-content/uploads/2025/06/insanlarla21-scaled.png)


